Σελίδες

30 Οκτωβρίου 2013

ΓΕΝΕΘΛΙΑ 30 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2013


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες, 
Με τα δύο νέα δεντράκια μου μια Καρυδιά και μια Μουριά που φύτεψα τώρα πρόσφατα στο χωραφάκι μου έξω από το σπίτι στο νησί, θα σας καλοδεχθώ στο τοιχαλάκι μου.
Έτσι μαζί με τις ευχές σας για μένα που με γλυκαίνουν και με ζεσταίνουν , θα ευχηθείτε και για τα δεντράκια μου, να μεγαλώσουν και αυτά να γίνουν όμορφα και υγιή. 
Την Καρυδιά τσιριγώτικο σόι παρακαλώ, μου την ετοίμασε ο παιδικός φίλος και γείτονας Π. που μπορεί να μην του αρέσει ο καφενές η πρέφα και ο συγχρωτισμός αλλά αγαπάει παράφορα μπορώ να πω τα δέντρα. 
Την Μουριά την πήρα από το φυτώριο, καλλωπιστική μου συνέστησαν, γιατί από μικρός ονειρευόμουν τον ίσκιο της, μα δεν υπήρχε χώρος τότε, έσπερνε στάρι στο χωράφι ο πατέρας για το ψωμί της οικογένειας. 
Σας εύχομαι λοιπόν και εγώ με όλη μου την καρδιά να σας φέρει ο δρόμος σας στο νησί και στο χωριό, να έρθετε να μας επισκεφθείτε να σας τρατάρουμε και να τα καμαρώσετε!
Με αγάπη ο φίλος σας
Νικάριος Νκ

στο facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου